I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 13, 2010

VIDEO LAGU IBAN TERBARU



Kada Nuan Agi Bisi Ngenang
Meruan Ingat Ke Tudah Aku
Nuan Diatu Nadai Berita
Udah Lama Nadai Dipeda…
Aku Ditu Seruran Ngenang Ooh…

Enda Kala Aku Buai Batu
Penatai Nuan Dianti Ayan
Aku Lelengau Deka Betemu

Siang Malam Aku Perembam Dalam
Makai Enggau Tinduk Enda Meruan
Sampai Diatu Aku Agi Ngenang
Laban Nadai Tau Ke Ganti Nuan

Enti Nyema Nuan Agi Ingat
Enti Nyema Nuan Bisi Ngenang
Limpang Meh Nuan Dulu Kitu
Limpang Meh Datai Ngundang Aku



Begetar Tubuh Ku
Bedegup Ati Ku
Maia Nuan Ngagau
Nyebut Nama Aku
Nuan Selalu Ngerimbai
Duduk Sepiak Aku

Nama Kebuah Bakatu
Memua Ke Nuan Selalu
Kerja Pan Enda Tentu
Asai Ka Nuan Enggau Aku
Ati Lelengau Selalu
Ngerembai Bungai Pengerindu

Nama Kebuah
Ati Ku Lelengau
Enti Enda Meda
Betemu Enggau Nuan Bujang
Baka Ke Udah Kena
Jayau Rachun Seribu
Nya Meh Ngasuh Ati
Selalu Lelengau

Nadai Kala Bakatu
Aku Lelengau Merampau
Enggai Badu Badu
Nuan Aja Meh Ubat
Pengelengau Ba Ati
Nuan Di Pilih Ati
Tampun Puji

Oleh,
ADMIN.

No comments:

Post a Comment