I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 14, 2010

Anugerah Juara Rentak Ruai (AJLRR) 2010



TIGA BELAS Iban lagu popular akan bersaing untuk Best Song Award untuk Juara Anugerah Seterusnya Rentak Ruai (AJARR) yang diadakan oleh CATS FM pada tarikh 1 Mei 2010.

Bertema 'Hip Urban', AJARR akan dipentaskan di Dewan Serbaguna CATS FM di Jalan Bako, Kuching, bermula dari 7:30, kata CATS FM pengurus program Faye Sara Murthy.

Lagu-lagu yang disenaraikan untuk final adalah Lerry Kaban oleh Silas, Peperangan dalam Petang (Winnie Albert), Nyabak Sebulan (Richie Andrewson) Semina Tinggal Pengingat Aja (Lucy), idup Berambun Ai Mata (juga), Jaku Lalau (Gibert gaung), Pengerindu angat Benung (Peter & Sijah), Keling Ati (Natala), ranggas Dan Kemunting (Melissa Francis), Dara Semunjan (Aman Joannes), Pengerindu Enda Nangi (Romeo Dom & Urai), Hantar Tua Bepangan (Wyen dan Bujang) dan dikerindu (Katrina ).

Menurut Faye, lagu-lagu yang dipilih dipilih berdasarkan chartshow Iban CATS FM, Rentak Ruai, yang disiarkan setiap hari Sabtu dari 4pm to 5 petang.

Pencalonan lagu akan dinilai berdasarkan populariti, vokal dan prestasi dengan suara awam melalui SMS dan pasukan juri profesional, beliau menambah.

Faye mengatakan, selain dari Best Song Award, ada juga akan empat anugerah lain, iaitu Paling Popular Song, Best Vocal, Best Performance dan Juri Terperinci.

Tiket untuk acara ini, pada harga RM25 per orang, tersedia di pejabat CATS FM selama jam kantor.

Untuk maklumat lebih lanjut, sila hubungi 082-311 799.

Dipetik Dari,
THE STAR ONLINE.

No comments:

Post a Comment